Strani

sobota, 24. september 2016

RITOLIZNIŠTVO!

Moram izpljuniti (čeravno sem na blog že kar malo pozabil)!

Tole s Črnčecem in njegovo porabo telefona me je zopet premaknilo iz sedala, ker pokvarjenec v čisti Janševi maniri blebeta in se vleče iz gat, kot se je doslej vsakič, ko so mu nastavili ogledalo. Ena izmed FB prijateljic je najprej lepo povedala: »Nič se mu ne bo zgodilo, ker je bil direktor OVS«. Nato pa zelo jasno vprašala: »Ali se zavedate kaj pomeni nekdanja funkcija direktorja OVS?«
Grrrr, ne bom razpredal kako prav ima – seveda FB prijateljica, ne Črnčec!

Na drugi strani popizdim, ko mi na FB pametujejo pred kratkim upokojeni, nekoč politično uveljavljeni in tudi menda – nekoč? - celo moji prijatelji, ki se spotikajo ob moje zapise – češ, da se grem danes samo še kulturnika, in da nisem več radikalno oster kot sem bil pred časom.
Jejejej, drekači, kje ste bili pa vi, ko sem jaz pisal, javno govoril in objavljal podatke o trgovcih s smrtjo in velikih denarjih, ki so jih zaslužili »osamosvojitelji« in (še vedno) politiki s švercanjem. Še podprli me niste, ko sem to počel. Povešali ste glavo in gledali ste stran, zato se nič ne spremeni! Nategujte sedaj vi samega sebe še naprej, pripovedujte si pravljice in streljajte smrdljive vonjave iz vaših debelih riti.
S polno ritjo ni še nikoli nihče naredil nobene revolucije, niti družbene spremembe. Ker vam je prelepo in ker ste siti, ter zato tudi krivi za današnje razmere.
Malomeščanska golazen!

Ujezi me  Črnčec s svojim blebetanjem tudi zato, ker se ga spomnim kot mladega drekača in piškav'ca, ko je prišel na MORS opravljati pripravništvo in mu že takrat zaradi cmokalastega obnašanja ne bi zaupal v čuvanje ovce[1]. Poln sebe! Ni vrag, da so ga vtaknili tudi v našo izpostavo, ki jo je vodil Bojan Lunežnik. Bojan je nekdaj kar visoko kotiral v policijski hierarhiji potem pa pristal v vojski. No ja, imel je vsaj vojaško akademijo.

Ta Črnčec, drekaček, je hitro našel slinaste povezave na vse strani in tudi Lunežnika je čisto omrežil, verjetno zato, ker sta bila oba doma, tam iz Mariborskega konca.  Takrat si seveda nisem znal razlagati zakaj se je Damir tako zanimal za moje službeno raziskovanje ozadij Depale vasi. Ko sem ga enkrat le videl na fotografiji med protestniki v podporo Janši, pa mi je postalo jasno.

In drugo kar me moti pri vsej zadevi je dejstvo, da je zopet postal svetovalec načelnika GŠ, kljub njegovemu 'jadranju' v obrobju politike. Ta se je usidral kot svetovalec tako kot njega dni Krković, ki je kljub 'sekretarjenju' v SDSu, torej po ukvarjanju s politiko, zopet prišel za pomočnika ali svetovalca načelnika GŠ.
Dokler je bil Gutman, ki je bil prepoznaven kot Janšev človek in njegov kimavec, sem to še razumel. Za Andreja Ostermana pa bi vsaj upal, da bo morda rekel ne, ko so mu za svetovalca porinili Črnčeca.
Pravzaprav pa je ta njegova privolitev samo še ena potrditev kako si komolčarji kot je sedanji načelnik pomagajo z vsemi sredstvi, da pridejo na vrh. Opravljal je »sto«, kao pomembnih funkcij in dobil za to »sto« medalj. Ne spomnim pa se, da bi kadarkoli premaknil kaj naprej in si sploh prislužil kakšno medaljo. Niti se ne spomnim kakšne njegove izjave (ali zapisa) o čemerkoli, kar bi denimo odmevalo v medijskem prostoru.
Tudi Andreju ne bi zaupal več kot ene ovce (nikakor ne treh), ker kakor dolgo ga poznam, za to državo ni naredil niti za fingrat koristnega. Celo takrat, ko bi moral in bi lahko, se je gladko usral kot malo dete. In zaradi tistega sranja je nato še dooolgo smrdelo in se navsezadnje ni nikoli razčistilo.

Marsikdo se še spomni afere Depala vas, odstopljenega Janše in prevzema oblasti Jeklenega Kacota v MORS. Kaco je takrat za šefa VOMO postavil Marjana Miklavčiča, pezdetka že po srcu, da ne govorim o obnašanju, deklariranega nesposobneža, ki se danes v javnosti kaže in obnaša kot, da je požrl za dve fakulteti znanja in celoten varnostni sistem v teoriji in praksi.
Kakor se spomnim se je takrat, ko ga je Kacin postavil na mesto direktorja, največ naučil o varnosti in protiobveščevalni zaščiti, ko je prebral mojo brošurico Osnove varnostne vzgoje. Pa še to samo zato, ker sem ga bil, po takratnih merilih za pisanje strokovne literature, primoran prositi kot šefa za recenzenta brošure, ki sem jo napisal.

Za Miklavčičevega namestnika je bil postavljen Osterman, ki smo ga takrat najbolj poznali po temu, da se je bal lastne sence. Megleni medle! Zaradi teh dveh kimavcev in strahopetnih pizdekov, ki sta se bala za svoje riti in položaje, še Kacin ni dobil na mizo vseh zbranih podatkih o sranju in predvsem o ozadjih, ki jih je počel Janša, ko je v MORS prešteval denarje, se šel nadzorovanje vse politične konkurence in si delal lastno vojsko ter varnostno službo.
Posledično tudi Drnovšek ni nikoli dobil na mizo tistega kar bi moral, čeravno to verjetno ne bi bistveno spremenilo razmerij, ker je tudi takratni premir koval Osamosvojitelja v zvezde.
Filter pri posredovanju podatkov na višjo raven je bil najprej Osterman, nato še Miklavčič, Kacinov kabinet, Kacin sam, morda še kakšen Drnovškov pisun … Če sem jaz napisal, npr., da sem našel Njavrove zapiske o prisluškovanju Jelinčiču, ki sem jih v kopiji priložil, je morda že Kacin dobil na mizo samo zapis, na primer: »Prav mogoče je, da so nekateri prisluškovali kakšni poslanski skupini? Ko bomo to preverili bomo zopet poročali …« Ecetera!

Danes gre za zelo podobne razmere kot je šlo takrat. Morda je za vojsko po svoje danes še veliko huje, ker nima niti za nogavice, da o čevljih ne govorim, kaj šele, da bi se kaj več spotaknil ob prazne čavre. Je pa bilo v tistem času, ki ga opisujem, denarja kot pečka. Edinole ljudje pri koritu so zvečine isti in obnašajo se enako!

Janez je takrat, v prvih treh osamosvojitvenih letih, izdatke v proračunu za vojsko radikalno zmanjševal,  na drugi strani pa od prodanega orožja kar veliko namenil tudi za lastno vojsko in obveščevalno službo. Ni bilo tako slabo. Sploh pa ne zato, ker nihče ni nič vedel (ali ni hotel vedeti), država pa uradno itak ni nič registrirala, ker so jo vodili omenjeni osamosvojitelji.
Megleni medle je ob vsem tem, takratnem vedenju, samo cmokal in se izvijal, češ, minister ne mara (kao Kacin), Drnovšek tega ne bi podprl; politična situacija ni primerna in tako naprej in naprej: »Trla baba lan …«.
Je kdo iz njegovih ust že slišal kaj pametnega ali kakšen koristni predlog ob katerem bi se dalo vsaj razpravljati.

In ta naj bi izdajal kakšne koristne ukaze naši vojski ter jo vodil.
 
Kam, v ritolizništvo?

V vojno z Rusi?



24. septembra 2016



[1] Nikakor treh - po Jelinčičevo, ki je bil ovaden, menda zato, ker je izjavil, da tožilcu ne bi dal čuvati treh ovac, ker bi se bal, da bo dve izgubil … Hehehe …

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.